Friday, September 07, 2007

Makai Mee Maggi



Naka pengaga ati aku meda Maggi Mee ba supermarket endor aku selalu meli perengka diempa bansa kitai. Ngelama tu Maggi ka dipeda aku dia bansa ka diempa orang menoa India .. ahhh, ukai ayam, arr, apa nama nya? Ukai ga nya kari, bisi lah perisa ka diempa orang ari India. Enda ingat ka nama iya.

Maggi Mee ayam tu Buatan Fiji! Heheh. Tang sup iya sama asai Maggi kitai di Malaysia din. Aku mina rindu makai mee kari Maggi. Brand bukai aku enda entu minat. Kawan aku bisi mai mee kari Cintan maya iya ka datai bulan empat tu tadi. Indo mee sigi bisi ditu tang aku enda minat Indo mee agi. Kelia aku minat endar mee goreng Indo Mee tang bau iya aku enda minat agi diatu. Ditu mayoh macam mee ari Taiwan, Thailand, Vietnam, Indonesia, tang nya meh nadai mee ari Malaysia. Aku selalu tengok ka makai Mee Asam Laksa.

Ukai mina tengok ka Maggi mee, aku tengok makai kway teow goreng. Aku enda entu minat mee kolok, kelalu beminyak! :-) Mee pandok china ditu enda sama asai mee kitai di Malaysia din.

Aarrrrrgggh, aku ka pulai ka Miri! :-) Heheh, tang aku enggai mikir nepan bilun ... kelalu jauh!!

12 comments:

  1. kasihan...aku pun minat amai ke asam laksa..alice pun selalu madah iya kadang2 nemu tenguk ke mee maggi especially maya ngandung kedua suba.

    ReplyDelete
  2. Au, sigi sinu endar mikir, mee maggi lungau enda tegiga ditu! :-) Mina mee maggi ayam enggau ka diminat sida tambi .. akai, bendar ngingat nama iya enda meh ingat!

    Sida milo, sida horlicks, sida roti kibin, bisi magang ... roti kibin buatan malaysia, sida ai tahu Yeo's misi meh, ai tebu, teh bunga, bisi magang, mina maggi lungau ka nadai!

    ReplyDelete
  3. Aku minat meh asam laksa..mee kari maggi pun minat..sama tua doris enda enti ka makai brand lain..ba ditu mayuh jenis meh instant noodle..tp enda nyamai sepi aku..

    i like Indo mee..belebuhhh ga ka makai

    ReplyDelete
  4. At least nuan ka makai Indo mee! Aku suba ka tang diatu nemu enggai agi. Bau minyak aku enda minat.

    Aku ingin ka makai kari ayam dalam tin Yeo's! Hehehe, chara muntang ma enggai berapi esp lunch time, aku makai kediri! Nadai bisi nyual utai bansa nya ditu.. sida sardine ikan bisi, kuah kari Yeo's bisi tang kari ayam tauka dagin nadai.

    ReplyDelete
  5. Alex, nuan sigi enda nemu utai .. heheh, enggai enda enggau ngeroh ka ai ditu!

    ReplyDelete
  6. Nama mee versi india ko nuan nya Puteri? Tandoori? Masala?

    well, i prefer Maggi Sup Tulang enggau Kari.

    enti mee Cintan aku nda rindu ke baru tu, rindu CIntan ke lama suba. Very the pedas!

    btw, nama urang nadai nyual mee Myojo Ramen? Apuu balat pemisa mee tu, nyau berinsak idung enti makai. But now they have a lighter version, Mee Goreng Pedas ke something liddat la..

    ReplyDelete
  7. Maggie Masala!!! Nya nama iya .. bisi aku kala meli tang enda nemu kebuah tak enda ingat ka nama nya! Heheh.

    Aku enggai makai mee pedas .. enti dilah berangat sepi aku nyau nadai asai agi utai dempa .. nya kebuah aku enda entu minat utai kelalu pedas.

    ReplyDelete
  8. Anonymous9:30 AM

    Puteri,
    Nama penyadi bala goose kita rekutai? Udah tau disayat?
    Bedau nyampau nya bala sida iy?

    ReplyDelete
  9. Issh, engka diatu dah kelalu tuai sida angsa nya. Kasih aku meda sida nya aku enggai nyayat sekeda. Tambah mega enda nemu mela .. enggai kiroh bechabut ka bulu angsa! Heheh. Tang maya sida beteluk tu tadi, enda alah empa teluk iya.

    Au, agi 12 iko angsa kami. Bala anak aku ka endar begagai ka sida angsa ngena kerata batteri saduai.

    ReplyDelete
  10. Hi Puteri,

    You can buy maggi online from here http://www.mytasteofasia.com/noodles-c-19.html?osCsid=cd5a715d414e0bd940d3867ff7f0dfa7

    Regards,
    Cynthia

    ReplyDelete
  11. Cynthia, I think their noodles are very expensive. That store is run by Ray, of mybuddies.net. Have to pay shipping when you order, and so the mee becomes even more expensive. At the asian supermarket here, it costs more than $0.50 each, but of course I don't have to pay shipping. If I am really, really desperate for the mee, maybe I'll be willing to pay any price! heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...